Caramell Prémium Hotel ahogy én látom

Előrebocsátom, ez egy szubjektív vélemény, egy prémium hotelről, ahogy én látom. Prémium, ahogy az árakat nézzük, és köze sincs a prémiumhoz, az én elképzelésem szerint. Mert azt várnám el egy prémium kategóriától, hogy minden flottul menjen, kinyalják a vendég seggét, és kényeztessék ahogy bírják. Akkor hát induljunk Bükkfürdőre.

Az előzetesen lefoglalt hotelben való pihenést, már nagyon vártam, csodálatosan szép képek voltak fenn az interneten, hangulatos keleties pihenőhelyek, zen spa, és mindenféle kényeztető szolgáltatások. Vártam a napot, és izgatottan érkeztem a recepcióra.

Kedves és szép lányok fogadtak, akik hol velem hol egymással csacsogtak. Megkaptam a szobakulcsot, és kaptam egy félretájékoztatást a szaunákról. De ez csak utóbb derült ki. És nem kaptam tájékoztatást sok mindenről ami szintén utóbb derült ki. 1. hiba. Egy recepciós szerintem nézzen a vendég szemébe, figyeljen rá, és mindent, de mindent mondjon el a szállodáról ami szükséges. Azt is ha van sportlehetőség, közös sportfoglalkozás, azt is hogy mi várható a szaunában és azt is hogy miket lehet vacsorázni és hogyan. 

Elhaladva a lift felé a nehéz csomagommal, rám mosolygott egy fiatal londiner, és meg sem kérdezte segíthet -e. Lehet hogy a mosolyt is csak képzeltem? 2. hiba. Nem esett jól a közömbösség. Egy vidéki kis hotelban a tulajdonos szaladt elém hogy segítsen a csomagokkal. (Platános Kúria)

Felérve a szobába jött a 3. hiba, nem égett az egyik lámpa az előszobában. Gondoltam, na pont most égett ki, ami persze nem lehetett így, hiszen égő sem volt a lámpában. Az egyébként is hangulatvilágításos szobában így nehéz volt a félig sötét előszoba szekrényeibe pakolni.

5. hiba hogy a fürdőben olyan pocsék a világítás, hogy lehetetlen sminkelni, de még a sima nézelődéshez is kevés. 

Elhelyezkedtem, kipakoltam, azért jót is írjak, a szoba tágas, az ágy nagyon kényelmes, a tévé lapos és nagy, csatorna is akad rajta. A kilátás szép, az erkély kellemes, bár székek vannak, asztal nincs, sem egy párna, amire leülnék. De nem vagyok szőrös szívű annyira, nyáron bizonyára van minden.

A minibár tele van, ez legalább egy jó pont. Olvasófotel kényelmes, olvasólámpa rendben. Ezt mindig fontosnak tartom, hiszen ha az ember pihenni jön, olvasni is szeret és fog. Tisztaság is rendben. 

Körülnéztem alaposan a fürdőben. A szaniterek szépek és újak, de mit keres mellettük egy gagyi zuhanyfüggöny? No de ez nem hiba, csak nem szép. Pakolni van hely bőven, törülközőszárító működik, ha bekapcsolom, ahogy a fűtést is. Én nem fogadnám hideg szobában a vendéget. 

Picit körülnéztem a hallban, van egy kis bár, ahol az üdvözlőital fogyasztható, ez jó pont lenne, de inkább ellensúlyozza azt, hogy a szobában semmi vendégfogadó bekészítés nem volt. Egy prémium hotelben minimum egy cukorka jólesne a párnán. Jobb helyeken kis sütik, gyümölcs várják a vendéget, hogy már érkezés után azonnal kellemessen érezze magát. (Pl. Kosbor panzió )

A köntöst és fürdőbe viendő törülközőt a spa részlegen lehet átvenni kis kártya ellenében. Elballagtam érte, megkaptam. Kézben persze, nincsen kis táska amibe be lehetne pakolni a cuccokat, mint sok helyen másutt. (Pl. Jufa) De ez nem hiba, az már annál inkább, hogy a törülközők, ahogyan a szobában lévők is, agyonmosottak, kopottak. Nem egy prémiumhotelbe valók. Mennyivel jobb a puha fehér frottírral fürdeni. (Pl. Lővér hotel)

Az ágynemű rendben volt, szép tiszta, vasalt, illatos, de a törülköző még egy háromcsillagos vidéki panzióban is kellemesebb. Szint alatti. 6. hiba.

Elmentem szaunázni, lévén, hogy programok lesznek, itt következett be a 7. hiba, ami a főbűn. Nincs nem volt és másnap sem: szaunalepedő. Egyszer sikerült egy nyamvadtat szereznem, ami nem is lepedő volt, hanem egy átlátszó félig papir masszírlepedő. Egy ilyen színvonalú szállodában ez megengedhetetlen. És hát a kislányok nem tehettek semmit, hiszen vezetőség nem volt a közelben egyáltalán. 8. hiba. Egy vezető mindig legyen kéznél. Bár ebben az esetben nem tudott volna lepedőket hozni. 

A szaunákról azért tájékoztattak félre, mert pénteken azt mondták 5,6 és 7 órakor van felöntés. Kérdeztem a szombatot, vasárnapot, azt mondták mindig ez van. Később kiderült, szombaton egész nap, óránként vannak felöntések, de én erről nem tudtam, így csak 5 órára mentem le. Kár érte!

Nem is értem teltházas hétvége volt, miért nem készültek fel alaposabbban. Szóval a zen spa. A környezet nagyon rendben van, mindenütt keleties motívumok, szobrok, képek, kellemes zene, ez legalább jó pont. A szaunák változatosak, vannak melegebb finnek, gyógynövényes, enyhébb fényterápiás, gőz, stb. Teljesen rendben van, szépek, nagyok is, így a szeánszokra bőven jutott hely. 

A szaunamesterek kifogástalanok, talán azért, mert ők külsősök. 🙂 Jó kis felöntések voltak, hibátlannak minősítettem a magam elvárásai szerint.

A szaunák ruha nélküliek, ezt is mindenki szépen betartotta. A pihenőágyak kényelmesek, hely is van bőven, de nem működött a kneipp medence, és a sószoba foteljaiból hiányzott néhány párna, így a rattanfotelokra nem lehetett leülni. 9. hiba

Medence az alsó részen (szaunák az emeleten) egy nagyobb és egy gyerek van, nem vettem igénybe, a köntösben is használható büfében viszont remek csapolt sört adnak. Másutt nem lehet köntösben közlekedni, még melegítőben sem tanácsos, hiszen dres kod van érvényben a szálloda területén. (ez nekem tetszett) Létezik egy ebédelős étterem is, ami déltől kb. 4-ig van nyitva, azt nem kerestem fel. 

A vacsora következett, ami nem a legbőségesebb és különlegesebb választékos volt, de ízletesen főznek. A salátabárból (3 féle) hiányoztak az öntetek nekem, a kenyérféleség túl szolid, a főételek rendben voltak. Volt sültféle, szaftosabb, vad, hal, ezzel nem volt semmi probléma. Köretek is rendben, sajtválaszték, gyümölcs, desszert, stb. Ami nem tetszett, hogy nem találtam tésztát, később kiderült (de már későn) hogy nem tájékoztatott senki, hogy van hátul egy pult, ahol frissen készülnek a tésztafélék, ill. reggel a tojásételek kívánság szerint. Pedig az ajtóban mindig a személyzet enged be az étterembe, tudniuk kellett volna, és tájékoztatni.

Ez a 10. hiba, én is szerettem volna élvezni ezt a lehetőséget. Kár érte, hiszen az étterem hatalmas, több részből áll, ha valaki ezt nem tudja, nem megy el külön hátra bámészkodni.

A reggeli rendben, nincs kifogás. Választékos, és a kávé is megfelelő minőségű. De. Ami a vasárnap reggelt illette, pezsgővel várták a vendéget. Nincs is jobb egy reggeli pohár pezsgőnél ha kikapcsolódós hétvégén vagyunk. Viszont vasánap volt, én már indultam haza sok más vendéggel együtt, nehezményeztem, hogy nem ihattam pezsgőt. Miért nem szombat reggel kínálják? Talán számítanak arra előre, hogy vasárnap kevesebben isznak? 

Még nem írtam a silent night azaz csendes spa jelentőségéről. A zen sap részlegen kívül ugyanis van egy felnőtteknek szánt spa részleg, ami elvileg a csendes pihenős övezet. Itt is van egy szauna, egy kisebb medence, és pezsgőfürdő. Sajnos az kicsi, sosem volt szabad, de ami a legfőbb gond, hogy ez a részleg mindennek nevezhető csak csendesnek nem. 11. hiba, sosem volt itt személyzet, viszont rendszeresen volt gyerek, és a felnőttek is hangoskodtak.  Ehhez már nincs is hozzáfűznivalóm.

Eljutottunk a kényelmi kényeztető külön fizetős szolgáltatásokhoz. Én előre jelentkeztem egy teljes testes relaxáló masszázsra, az időpont rendben is volt, a masszőr viszont annál kevésbé. Kényelmes, finom, relaxálós teljes testes masszázsra fizettem be, helyette egy általános átmasszírozást kaptam, amiből kimaradtak a lábfejek a kéz, a fej, a nyak is csak érintőleges volt. Az ötven perc inkább 48 volt mint 51, és köze sem volt a relaxációhoz. Nagyon sokféle masszázson jártam már, van összehasonlítási alapom. Szimpla egyszerű masszázs volt, semmi relax, még zene sem, nem érte meg a prémium árat egyáltalán. 12. hiba.

Ezzel a hibák felsorolása véget ért, rossz szájízzel távoztam, nem éreztem jól magam, bár ezt nem is kérdezte meg tőlem senki. Személytelen, egyáltalán nem az, a hely amit ajánlanék vagy visszamennék oda. Hiába a sokféle szolgáltatás, hiába szép maga a szálloda, ha pontatlan, figyelmetlen, hozzá nem értő a személyzet, ami főként a vezetésen múlik. Aki persze nem volt jelen. Nálam a Hotel Caramell Prémium leszerepelt, és utólag olvasgatva a hotel vendégkönyvét azt tapasztaltam, hogy szinte mindenkinek ugyanazt a sablonválaszt küldték vissza a problémákra. Mint egy gép. Mert az is volt. Gép, gépies, nem emberi. 

Fentiek a saját szubjektív véleményemet takarják, ettől másnak máskor még lehet kifogástalan, és persze mindenkinek más az igénye, ízlése, értékrendje. Akinek ezzel felkeltettem az érdeklődését, próbálja ki. 🙂 

 

 

Kövess a közösségi oldalakon is!

Jakab Erzsébet

Kedves Olvasó!

Örülök, hogy megtisztelsz azzal, hogy blogomra látogattál. Ha tetszik amit olvasol, szeretettel várlak máskor is. Légy rendszeres olvasóm. Köszönöm!

Friss bejegyzések

Ide írhatsz nekem!

Ha írni szeretnél, akkor megteheted, ezen az e-mail címen:

bakancsesfakanal(kukac)gmail.com

Itt is megtalálsz!

Élet a kéken

A Turistamagazinban írtak rólam, kétszer is. Íme a cikkek, kattints rá év olvasd el:

Bronzjelvény

Egy átlagos háziasszony