Csajos hétvége Rosinante módra

Nőnap kacsán csajos hétvégét szervezett a Rosinante Szálloda. Úgy is ki akartam próbálni, így kapóra jött az alkalom. Kíváncsi voltam milyen hely, mit tudnak kitalálni a hölgyek részére.

A fogadtatás barátságos volt, mindjárt otthon éreztem magam. Kellemes családias kis nappalihoz hasonlít a recepció, el is foglalhattam a szobámat, és egy gyors ebéddel az éttermet is leteszteltem. Nos, nem csalódtam, kedves kiszolgálás, odafigyelés, finom házi szörp, frissen sült harcsa, friss zöld salátákkal, nem is indulhatott volna jobban a program.

Az étterem nagyon szép napos, világos, a rattan székek nagyon kényelmesek, a felszolgálók pedig  végtelenül udvariasak, figyelmesek. Nagy terasz is tartozik az étteremhez, jó idő esetén ki lehet ülni, de egy pléddel már a csípősebb, de napos időben is jólesik ott enni.

A szoba kellemes, nagyon egyszerű, viszont hibátlanul tiszta. Az ágy kifogástalan, az ágynemű szintén, nekem a párna volt az egyetlen ami kényelmetlen volt, a darabossága miatt. A fürdőszoba egyszerű, de bőven van hely pakolni, és a világítás is remek. Nagyon jóleső figyelmesség a kis csoki a párnánkon.

A csend teljesen körül öleli a hotelt, körben erdő, előttünk egy rét, majd a Duna. Szuper hely feltöltődésre, kikapcsolódásra a minden napok rohanásából. Itt aztán le lehet lassulni, lehet válogatni a sok könyvből, egészen vaskos könyvtárral rendelkezik a kis szálloda.

Miután megérkeztek a többiek is, elindult élesben a csajos program. Lesétáltunk a Dunához, és kishajóval pár perc alatt áthajókáztunk Szentendrére. Rövid séta a hangulatos városkában, egy iparművészeti, majd egy képzőművészeti galéria meglátogatása, ahol természetesen az apró csecse-becsék vásárlása sem maradt el.

Eszter, a hotel házigazdája volt az idegenvezetőnk, bepillantást nyertünk a városka történelmébe, hagyományaiba, szokásaiba. Majd egy finom forró csoki a népszerű csokoládéboltban,  szabad sétálás, végül a hegy tetején a Dalmát Szamárban elfogyasztott forralt bor koronázta a Szentendrei programunkat. A lányok kedvesek, barátságosak voltak, jó kis társaság alakult ki, mindenki remekül érezte magát.

A program koktélozással folytatódott, miután visszahajóztunk a szigetre. Viki segítségével két-két koktélt készítettünk el, amit persze meg is ittunk. A jövő koktélkészítői együtt mosolyogtak, néha kicsit borogattak, de nagyon élveztük mindannyian a programot. Készült daiquiri, mojito, pinacolada, és egy kávés finomság is. Nagyon finom gyümölcsökkel dekoráltunk, megtanultunk sékert kezelni, jéggel bánni, jó szórakozás remek ötlet volt.

A vacsorát már közösen fogyasztottuk el, húsleves, sült kacsa, párolt káposztával, vargányás rizottó, és passió gyümölcsös creme brulée volt a választás. Minden ízlett, sőt már belénk sem fért minden.

A másnap reggel egy finom reggelivel kezdődött, ahol igazán házias ízek vártak bennünket. A hagyományos svédasztalos reggelin kívül házi készítésű krémek, finom házi bagett, friss tojásételek szerepeltek a választékban, sok friss gyümölccsel. Én egy nagy sétával folytattam a napot, hiszen jó idő volt, igazi tavaszi illatok szálldostak a levegőben, és a felfedezetlen Duna parti töltésen jókat lehetett kirándulni. Akár kerékpárral is bejárhatjuk a szigetet, arra is van mód.

A délelőtti program bagettsütés volt, kis színes bagetteket készítettünk, algával, paradicsompürével, céklalével színeztünk, gyúrtunk, díszítettük magvakkal, és sütés után haza is vihettük őket.

Ebédre erdei gombakrémlevest és rántott csirkét választottam, nagyon ízlett mindegyik étel. Eljött a búcsúzás ideje is, rövid volt ez a másfél nap, mindannyian szívesen jövünk vissza még.  Hálás vagyok Eszternek, hogy ilyen remek csajos programot rakott össze, élvezetes, kellemes volt.

A Rosinante a Stílusos Vidéki Szállodák tagja, Szigetmonostoron található a Szentendrei sziget végén. Zsákutca, az út tovább már csak a Dunai kishajó állomásra vezet. Bejárhatjuk a szigetet, itt található még Horány, Pócsmegyer, Kisoroszi, és hídon közelíthetjük meg Tahitótfaluból. Idilli kirándulóhely, biciklivel remek program, hiszen sík terület. Ha eper szezonban jövünk, még jobban járunk, sok sok eperföld található a környéken. A hídon kívül Dunakesziből komppal is átjöhetünk, akkor Horányban fogunk landolni.

A kis hotelnek van még egy mini wellness részlege is, sajnos nem volt idő kipróbálni, van nagy udvar, hintákkal, van medence, és játékok a gyerekek részére. Hangulatos hely, eldugott, csendes, és nagyon otthonos. Igazi kis gyöngyszem, amit nem az elegancia, a flanc, hanem a sajátos légkör és a személyzet tesz barátságossá, és kívánatossá.

Rosinante, még visszajövök hozzád!

Ha foglalnátok, vagy nézelődnétek, itt tudtok: https://www.rosinante.hu/