Öt nap Karinthiában.

Annenheim, Hotel Jagerhof.

Születésnapot ünnepelni utaztunk idén Ausztriába, Annenheimbe. Évekkel ezelőtt síeltem a Gerliczen-en, akkor néztem ki magamnak a Jagerhof Hotelt. Vágytam rá, hogy egyszer itt nyaraljak egy kicsit. Most sikerült, s lám a kilátás az erkélyünkről:

Az Ossiach-i tóra néző hotelnek magyar tulajdonosa, és magyar alkalmazottai vannak, mindannyian remek, vendégszerető, segítőkész emberek, így rendkívül kellemesen telt a pár nap szabadság.
A hotel a tó fölött a domboldalon helyezkedik el, az A 2 autópályáról néhány perc, és az olasz, szlovén határ mellett fekszik. Villach csak pár km.

A hotelben szépen felújított erkélyes szobák vannak, abszolút tisztaság, csodás kilátás a tóra és a környező hegyekre, a Karavankák havas csúcsaira, szemben pedig Landskrom várára. Ennyi szépséget be sem bír fogni a szemünk. Csodálatosan szép.

A szobákban nagyon kényelmes ágyak, finom ágyneműk, illatos törülközők vannak, minden a kényelmet szolgálja. A gasztronómia csúcs, a félpanzió nagyon megéri, mert a finom és nagyon választékos reggeli mellett, különleges és nagyon gurmé vacsorákat kaptunk. Minden ízlett. Nagyon!

A környék sétára, gyaloglásra, kirándulásra, sportolásra alkalmas, télen síelni nyáron fürdeni lehet. Most tavasszal gyalogtúráztunk, bicikliztünk, és három országban kirándultunk. Minden közel van ami élvezetes lehet, hegy, víz, rétek, kisváros, tó, vár, szóval minden amitől aktívan tudunk pihenni.

A hotelben biciklit is kaptunk, körbe lehet tekerni a tavat, remek bicikliutak is vannak. Szaunázásra is van lehetőség, most nagyon meleg időt fogtunk ki, így nem vágytunk rá.

A levegő olyan finom illatos és friss, hogy tényleg harapni lehet. Mindenütt nyíló virágok, a hotelben apró díszítések, egy könyvvel teli üvegablakos nappali, mely természetesen szintén a tóra néz. A hotel alagsorában elhelyezkedő étterem szintén nagy üvegablakos, ahogy a terasza is, így fantasztikus panorámában gyönyörködhetünk amíg eszünk.

Csak egy pillantás – a fotón az látható, amit ágyban fekve láttunk.

Saját parkoló, kellemes kert teszi teljessé a hotel kényelmét. Nyáron saját strandon fürödhetünk.

A sífelvonó csak néhány perc, és a hotel mellől több irányba indulnak jól jelzett túraútvonalak. A felvonó május 14-től jár, így pont nem tudtunk felmenni a hegytetőre, de gyalog is egészen magasra jutottunk.

Néhány fotó a kapott ételekről, spárgás quice, epres süti, finomabbnál finomabb friss ételek, levesek, desszertek voltak.

A reggeli is mindent vitt, a tojásrántottától kezdve a különböző felvágottak, sajtok, sajtkrémek, zöldségeken át, a házi lekvárig, volt minden. Kávé, narancslé, minden jó minőségben, semmin nem spóroltak. Bőséges, ízletes, házias, remek ételek voltak.

Nagyon ízléses berendezés, terítés, és gusztusos a tálalás.

Csakis jót tudok mondani, és ajánlom szeretettel:

Többféle friss meleg zsemle, barna kenyér, croissant, minden mi szem szájnak ingere lehet.

A szakács nagyon kreatív, Zsófi és Gabi nagyon kedves, a vendégek minden kívánságát lesik.

Jó volt itt lenni, és jó lenne még jönni. Az első napunk fele az utazással telt, a hotel elfoglalása után pedig tettünk egy nagy sétát a környék felfedezésére.

Roston hal salátával és spenótos gerslivel. Isteni volt. 🙂

Szűz majonézes kukoricával, és rántott polentával. Mennyei. 🙂

A szülinapomon a dolgozók megleptek egy kis tűzijátékos sütivel, könnyeket csaltak a szemembe, annyira meghatódtam a kedvességüktől. Itt már csak az öröm látszik. 🙂 Köszönöm.

Bár nem olcsó hely az én szűkösebb pénztárcámnak, de megérte spórolni rá…