A romantika fellegvára Éden Rose

Van egy hely, ahol a madár sem jár. Egy hely, ahol a friss levegőt harapni lehet, a hegyek a nyakunkon lógnak, egy hely, ahol el vagyunk dugva a világ elől. Ne hozz mást, ha idejössz, csak azt akit szeretsz. Nem kell semmi, csak ő, csak egy kicsit elbújva, egy kicsit lelépve a nagyvilág zajától, a mindennapi mókuskerékből, divatos szóval élve feltöltődni. Romantikázni. Mert a romantika, a szerelem, sosem megy ki a divatból. A titok nyitja Éden Rose Apartman, Pilisszentkereszt.

A Pilis hegyei közt megbúvó kicsiny falu csak látszatra van eldugott helyen. Közel van Visegrád, Szentendre, Esztergom, megannyi szép kis város, kirándulásra alkalmas hely. Ha ide jövünk kicsit elbújni a világ elől, lehet hogy nem is akarunk majd kirándulni. Csak itt maradni, feküdni a puha ágyban, nézni az ablakon át a tájat, az udvarban a sok zöld fenyőt, olvasgatni, szerelmeskedni, nem csinálni semmit.

A hely, a csodás Éden Rose apartman minden porcikája a romantikát sugározza. A hófehér ágy, pihe-puha csipkés ágynemű, a rózsás képek, függönyök, a csipkék áttetsző, leheletnyi jelenléte, a szívecskék, a finom illatok, eszébe juttatják az embernek, így is lehet. Élvezni a csendet, beszívni a szépet, minden egyes érzékszervünkkel.

Nem lehet kikerülni azt, hogy szívtájékon átmelegedjünk, nem lehet megkerülni, nem lehet kihagyni. Itt szeretni kell, élvezni a percet, itt jó helyen vagyunk.

Az apartman a falu végén hegy lábánál található, csodás kilátással a szemközti hegyekre. A házigazdák házától távolabb, az udvar végén, különálló hangulatos kis gerendaház. Makulátlan tisztaság, édeni hangulat uralkodik itt, minden egyes apró részlet kellemes, szép, csuda klassz látvány. A karácsony utáni utazásnak előnye, hogy mindenütt kivilágítás, a házikón, az udvarban, a fenyőkön, a nagy házon, mindenütt. Apró figyelmességek, virágkötők által megirigyelhető díszítések, kint is, bent is.

Érkezéskor meleg fogadtatás, a háziasszony forralt borral kínál, finom, ízletes, kellemes. Márti az, akinek varázskeze minden apró részletet ide varázsol, amitől nyomban beleszeretünk a házba. Ilyenben szeretnénk élni, ilyenben szeretnénk álmodni.

Az apartman mindennel felszerelt, önállóan is főzhetünk ha kedvünk van, de elérhető közelségben jobbnál jobb éttermek is találhatók. (Erről majd később) A reggelit a háziasszony szervírozza, kedvünk szerint ébredhetünk, kelhetünk, s ha enni akarunk, csak egy telefon, és pár percen belül megterít nekünk,  és hozza a finomságokat.

Még nem kaptam sehol, négycsillagos hotelekben sem frissen facsart grépfrút levet, sem mogyoróvajat. Itt megkóstolhattam, minden más finom és ízlésesen elkészített étek mellett. Friss kenyér, még melegen, házi lekvár, tojás, felvágott, egyéb finomságok. A narancsos, mazsolás kalácsot itthon is megsütöttük, annyira ízlett.

Ha pedig úgy tartja kedvünk, csak lépünk egy lépcsőfokot a fürdőszobába, ahol egy infra szauna is található, és máris méregteleníthetünk a kellemes melegben.

A zuhanykabin nem is kabin, csak állunk a talpunkon, csurgatjuk a forró vizet, élvezzük a kellemes fürdőszobát. Ha végeztünk, az elszívó bekapcsol, és tökéletesre szárítja a felületeket. A fürdő is hófehér, kis piros színekkel kombinálva, nagyon hangulatos, és a lámpáknak köszönhetően tökéletesen tudunk sminkelni is.

Van még egy kis veranda, ahol tavasztól őszig ücsöröghetünk egy pohár borral, bámulva a csodás kertet, a madarakat, virágokat. Mindenütt puha párnák, meleg takarók, figyelve a kényelemre, a barátságos otthon hangulatára. Otthon érezzük magunkat. Szeretünk itt lenni, s még el sem mentünk, de már vágyunk vissza. Látni a kertet nyáron, látni tavasszal, és ősszel, látni teljes pompájában, bimbósan, és színes levelekkel. Ilyen közel egyetlen hotelben sem lehetünk a természethez. Ilyen közel egyetlen hotelben sem lehetünk a szerelemhez.

Ha kirándulni vágyunk a faluban halad át az országos kék túra jelzése, de mehetünk a piros jelzésen is, a környező hegyek bőven kínálnak célpontokat. Közelben van Dobogókő, ahol a jó energiák dobogtatják a föld szívét, csodás a kilátás a Dunakanyarra, ha bátrabbak vagyunk, gyalog is elindulhatunk.

Kolostorok romjai, várak, templomok, megannyi látnivaló. A művészet szerelmesei keressék fel Szentendrét, ahol kiállítások, galériák és más csodák várják. A gasztronómia iránt érdeklődők ne hagyják ki az Aranysárkányt, a Pisztrángost, de erről majd egy külön bejegyzésben értekezünk. A ház külön csodája számomra, hogy közvetlenül mellette egy Kálvária is található.

Mint tudjuk, az egész Pilis jó energiákkal rendelkezik, alattunk a föld mélyén pozitív energia vonalak húzódnak, ezek pozitív energiáit magunkba szívhatjuk az itt töltött idő alatt.

Az Éden Rose apartmant jó szívvel ajánlom. Aki többet szeretne megtudni róla, vagy máris foglalna, kattintson ide: https://www.edenroseapartman.hu/

Aki a reggelikre kíváncsi, a következő fotókat nézegesse:

A szálláshelyről a honlapon mindent megtudhatunk. A fotók, ellentétben az eddigi tapasztalataimmal tényleg a valóságot mutatják, de némi meglepetéssel azt tapasztaltam, talán még nagyobb is, és kellemesebb is a szálláshely, mint ahogy a honlapon látható. Az egyetlen, ami talán feszélyezett, féltem, nehogy kiborítsak egy kávét, a szép csipkékre, ágyneműre. De minden más tökéletes volt, és bizony nem látom minden nap az ágyamból az éjszakai holdat, vagy ahogy a felhők járnak. A szoba nem padlásteres, így a tetőablakokon át árad be a fény, éjszaka pedig bámulhatjuk a holdat. Épp ahogy a kedvünk tartja.

A Pilisben rejlő pozitív energiákról pedig itt olvashatunk:

Egy kellemes zenét is ajánlok az olvasáshoz. Nekem ideillő.